مهندس علی تقوی ؛ مدرّس امر به معروف و نهی از منکر

کارشناس علوم قرآن وحدیث (پژوهشگر و سخنران) حوزه تخصصی: امربه معروف ونهی از منکر

مهندس علی تقوی ؛ مدرّس امر به معروف و نهی از منکر

کارشناس علوم قرآن وحدیث (پژوهشگر و سخنران) حوزه تخصصی: امربه معروف ونهی از منکر

بسم الله الرحمن الرحیم
(بنده رحمانی هستم از روابط عمومی جمعیت احیاگران واجب فراموش شده)
- سلام استاد؛ وقت بخیر. ان شاالله ایّام مبارک باشد.
باتوجه به اینکه خیلی عزیزان اظهار لطف دارند و می خواهند با شما و فعالیتهای جمعیت احیاگران بیشتر آشنا بشوند؛ درخواست کردیم که مصاحبه ای با شما داشته باشیم و بتوانیم به این وسیله سوالات خیلی از مخاطبان را پاسخ بدهیم.

- بسم الله الرحمن الرحیم
علیکم اسلام؛ بنده هم متقابلاً تبریک عرض میکنم فرارسیدن ماه مبارک رمضان را و به شما و همه عزیزانی که در جاهای مختلف برای احیای واجب فراموش شده تلاش میکنند، خدا قوت عرض می کنم.

- چندتا سوال خصوصی بپرسم اشکال نداره؟

- بفرمایید.

- چند سال از خدا عمر با برکت گرفتید؟

- خیلی مهمه که به عوان اولین سوال می پرسید؟

- ببخشید؛ ولی رای خیلی ها سواله.

- عمر مفید هر انسانی، اون مقداری ست که در راه خدا خرج میکنه؛ بنده متولد 1366 هستم.

- اگر ناراحت میشید، سوالات خصوصی نپرسم؟

- نه اصلاً. فقط نگران وقت هستم چون ساعت 6 باید جایی باشم برای سخنرانی. سوالات اولویت دار را بفرمایید.

- از شغلتون و تحصیلاتتون بگید لطفا.

-
*کد نوای وبلاگ امر به معروف *